Sanur - 4 januari 2015

4 januari 2015 - Sanur, Indonesië

Pedicure/Manicure

Niet te geloven. Wij zitten alweer 1 week hier in het hotel. Ik begin een beetje te acclimatiseren. Het is onvoorstelbaar als we zien dat er in Nederland zoveel sneeuw ligt en wij hier lekker kunnen genieten in en rondom het zwembad.

Vandaag laten we onze voeten pedicuren en ik ook mijn handen. Fantastisch om te zien hoe ze dan met ons bezig zijn met 3 personen. Eerst komt er het ene teiltje daarna een ander klein bakje ( wel veel te klein voor onze voeten). Nee, ze hebben zelf al bepaald dat mevrouw ook gemanicured moet worden. Dan komt er nog een groot teiltje. Onze voeten en mijn handen in een teiltje. Voetjes en handjes afgesobt en dan kunnen ze aan de slag. Allemaal een etuitje met inhoud maar eigenlijk niet de juiste inhoud. Zij moeten zich maar behelpen daar. Achteraf spijt dat ik niet een paar foto's heb gemaakt. 't Is ook wel lachen hoor als je dit zo mee maakt.

Daarna gaan we bij een Warung eten. We hadden al eerder gezien dat het er altijd heel druk was. De variatie aan eten is er enorm en de omloopsnelheid groot. Ik zal vandaag een fotootje van de Warung maken. Het is een belevenis op zich. Het eten is er heerlijk.

's Middags aan het zwembad gelegen en af en toe een frisse duik genomen. Heerlijk zitten lezen. Wat lekker dat je overal de tijd voor hebt.