Sanur - 5 januari 2015

5 januari 2015 - Sanur, Indonesië

Sanur ontdekken op de fiets

Vandaag er op uit geweest om fietsen te huren. Het is 31 graden en een beetje wind maakt het dan net iets aangenamer. Leuke fietsjes uitgezocht met versnelling, want een hellinkje moet je af en toe wel kunnen nemen. Nou hier houden we het wel een week op uit. En daarna gaan er over op een scootertje, zodat wij onze actieradius wat kunnen uitbreiden. We zijn nu naar de andere kant van Sanur gefietst. Zo dat was nog een knap eind. Dus besloten we tussen de middag daar nog een hapje te eten bij een warung. Het andere gedeelte van het strand bewonderd. Ja, wat zal ik zeggen niet veel anders dan aan onze kant. Ik zal foto's toevoegen. Onderweg maakten we nog spontaan een ceremonie mee. Toch ook heel bijzonder om mee te maken.

1. José:
    5 januari 2015
    Allereerst de beste wensen voor jou en Wim en nog van harte voor Wim! Leuk om je weblog te lezen en de foto's te zien. Het voelt al warm en mooi aan te lezen dat jullie daar rond fietsen.
    Veel plezier en groeten, Jose en Gerard
  2. Thea:
    5 januari 2015
    Zo te lezen ging het fietsen al beter dan de eerst keer!Thea
  3. Marie-Louise:
    6 januari 2015
    Hoi El en Wim,
    Het is niet verkeerd allemaal; El ik zie jullie toch nog een keer overstag gaan en op een E-Bike zitten!
    Zit het Hotel een beetje gezellig vol en hebben jullie ook leuk contact met de andere gasten?
    Leuk dat je ons zo op de hoogte kan houden, nou lekker genieten en niet teveel "offers" brengen hoor.
    Dikke kus, ML
  4. Tineke en Ernst:
    6 januari 2015
    Lieve Wim en Ellen,

Veel geluk en plezier in het nieuwe jaar.
    Het ziet er prachtig en schoon uit.Helemaal jullie ding.
    Heb je ook contakt met landgenoten.
    Hier regent het en is het weer somber.
    Steek maar veel kaarsen op en offer maar wat je weet nooit waar het goed voor is. Fijn jullie zo te kunnen volgen.

Een zonnige groet van,

Tineke en Ernst